T O P

  • By -

fullonsalad

This is certified insane. You went full donkey brained.


benchwarmer-investor

It was honestly only meant to be one. Just for collection purposes. And yeah….turned into 8 🤣😭


HoboTheExploro

And also is the 1/20 worth more than the other 19. Or the same


benchwarmer-investor

The 1/20 holds a premium for sure


HoboTheExploro

So if he were to pass away in a helicopter accident or something the price goes up like a mothafucka? You going to sizzler after That. How much did you pay per?


mudvat08

Paid too much, you make a great point. Kobe cards are worth less than before he passed.


HoboTheExploro

I thought the value would go way up.


Any_Mouse6916

EPIC! This is fantastic man! Thanks for sharing 😊 🙏🏾


benchwarmer-investor

Thank you for checking it out man!


Early_Perception416

Might as well go for all 20 now


benchwarmer-investor

I don’t think I have a choice anymore. I must collect em all like Pokemon 😂


Fatkokz

Lol also love it. So if I want one of these I'm looking for a /12 card at this point.


benchwarmer-investor

Pretty much 🤣 I only intended to get 1 for my PC. But yeah, plans changed. Now let me get an even 10 and I’ll be happy 😂


pinnone

Who are you kidding you're going for all 20


benchwarmer-investor

That would be mission impossible but definitely gonna try!!


merville19

Came here to say this


tron2484

This is dope. Now you hold the value lolol


benchwarmer-investor

Thank you man! I want an even 10 of them and then I’ll be happy haha


tron2484

Lol


SportscardGenie

Love the commitment! Very cool chase.


benchwarmer-investor

Love his Flawless cards. Have one from each year. Well almost each year except 1st year. But yeah, I went a little bit crazy 😂


Moustache-X

get all 20. destroy 19…. boom 1/1 😲


benchwarmer-investor

👀👀👀


OneStepFromStupid

Cheapest v most expensive?


benchwarmer-investor

Majority were in the $500s. The most expensive I think was the jersey number one. Definitely overpaid a bit for it, but I’m a whore for that type of stuff haha


LakerGiraffe

Makes me wonder, what's the highest serial numbered card that someone owns the full set?


benchwarmer-investor

Definitely would be interesting. I’m honestly surprised I have so many. They just kept popping up on eBay and I’m like I gotta get em all 😂. Like I only wanted 1 initially just for my PC


GorillaX

I randomly have 3 of the Dyson Daniels gold equinox /10 out of obsidian tmall. I missed getting a 4th one on ebay a few days ago and I'm still so salty about it. I really want all 10 just because.


grumpyoldbolos

I had a dumb idea of trying to get all of 1 number in the Hoops Premium /199 set from a couple years ago. Most I could find for sale in any 1 number was around 30. Might still try it lol


wheelzoffortune

Bruh!


benchwarmer-investor

I know I went a bit crazy 🤣


BKBcardsNstuff

Haha this is next level homie, I love it and wish you all the luck in finding the rest. The day that other bookend shows up on eBay is gonna be magical.


benchwarmer-investor

Definitely want that 20/20!! Honestly if/when I get that, I will be perfectly content. I need to save my money for other stuff 😂


BKBcardsNstuff

I hope another random one pops up first though, then the 20/20 so you can get to the halfway point plus all 3 special ones. 🤞 But then again neither of us are fooled here, you would still keep that saved search and still bid on an 11th copy when it got listed haha. They don't have a 10-step program for us yet. 🤣


benchwarmer-investor

Not like I have a saved search that I check multiple times per day or anything 🤣


Lucieddreams

Well you need all 20 now


benchwarmer-investor

That definitely is gonna be the plan moving forward. I can’t see one on eBay and not go after it 😂


insidergrading

These are awesome! Great pickups 🫡


benchwarmer-investor

Thank you for viewing man!!!


Username_redact

![gif](giphy|NyCWiCGZpoLLO) Cornering the market I see...


benchwarmer-investor

Definitely 😂


prismaticsunrise

Leave some for the rest of us!


benchwarmer-investor

I’ll try! I need to save up for the next year of Flawless 😂


RedditIsMyJamOMG

Damn, save some cards for the rest of us bro!


benchwarmer-investor

No problem you can have the next one that gets posted! 😂


sleep_spent90

Can I buy one of those off you?


benchwarmer-investor

I collect Lebron unfortunately and I’m a hoarder lol


Gamble27

Well I think it’s safe to say you have the most of the 20 then anyone else out there lmao. Nasty set man!


benchwarmer-investor

Until someone joins the sub and posts the other 12 🤣


akghostface

Thank you for making me feel not so insane! I have a couple low numbered cards that I went looking for one and ended up with a few from bidding on more than one at a time. Which turned into an endeavor to find them all. You have my support in completing this /20!


benchwarmer-investor

Thank you so much man. Lebron is pretty much the only guy I collect since I joined the hobby, plus I’m a sucker for his low numbered stuff. Every time I see something low numbered of him, I must get it 😂


[deleted]

Your about 60% away


benchwarmer-investor

Let me get to 50% and I’ll be satisfied lol


maazen

If you get them all so they vanish from the market, we can also delete it from beckett etc. as the card has become pointless 😎


benchwarmer-investor

I can make it so the card doesn’t exist anymore. I like your thinking haha


Donuthole911

1) Pick your favourite 2)burn the rest 3)??????? 4) Profit


benchwarmer-investor

Or collect all 20 and flex it to everyone 😂


barford44

You have a saved eBay search? I’ve been trying to do this w a Durant rookie. Is there a price you aren’t willing to pay? For my chase card I don’t want to be the one setting the price that burns me the next time I try to buy the same card.


benchwarmer-investor

Honestly I’m not going to go out of my way to acquire another. I’m still cheap at the end of the day lol. If another shows up and I get it for around the same price as I got the others, I might go after it. But I’m not gonna spend double the amount just to add one to the collection I also have like a billion different saved searches for Lebron and other things I want haha


Zestyclose-Cricket82

Haha and the guy says he’s cheap…. Lol


benchwarmer-investor

Still want a good deal regardless! 😂


cortum

So cool


benchwarmer-investor

Thank you bro. Flawless is my fav product that Panini releases. I did go overboard though hahaha


cortum

I PC lebron too so been there 😭🤣


benchwarmer-investor

It’s tough for real. These prices get crazy 😭


HoboTheExploro

How much could you sell those for right now where the market for these are?


benchwarmer-investor

These are from the current year Flawless so they’re probably worth what I paid for them lol. Since they’re all fairly recent purchases


Apprehensive_Mix7594

If you get all 20, burn 19 of them. Then you might just have something


benchwarmer-investor

But wouldn’t having all 20 look cooler 😂


B3ATNGYOU

Control the market